Ogullarinaasikanne toplumun her tepkisini dikkate alsalar keşke. Çıkacak o adam göreceğiz hepimiz. Bu ülkenin adaletine güvenim yok. Hatta Zavallı Münevveri öldüren pislik de güya hapiste intihar etmişti, ona da inanmıyorum ben. Malesef ki haklilarin güçlü olduğu değil güçlülerin haklı olduğu bi ülkede yaşıyoruz