Sleepy nin yeni bezini deneyen var mı aranızda, mühendisinoğlunda çok iyi yorumlar var önerilmiş, ben de merak ediyorum, sleepy 4 numara kullanıyorum kızıma ama artık küçük geliyor gibi 4+ ya geçmeyi düşünüyordum bio da + bedenler yok, 4 mü yoksa 5 mi sipariş versem bilemedim.