Nisameselesi aaayazgc benim 50 gün sürdü doktorum iki aya kadar da normal sonrasında devam ederse gel demişti yine de kontrole gidersen sor canım
ilahiyatci_Mom aaayazgc ben bu sebepten kontrole gittim cerazetta verdi rahim duvarımda hala knama varmıs 2 ay 25 günlüğüm
Eta21 aaayazgc benmde 50. Günde falan bitti bi hafta snra ilişkiye girdik ödüm koptu tabi ama bişe olmadı ilişkiden bir hafta sonrada kanama geldi anladım ki adet oldum bugünde adetim bitti işte yani gayet normal
aaayazgc Nisameselesi ama.kesilmisti ilişkiye girince tekrar gelmeye başladı adet olmuş olabilir miyim
aaayazgc ilahiyatci_Mom kontrole gitmiştim 45 gün o zaman yeni kesilmişti kanamam normal herşey dedi adet olmsmissin demişti sonra ilişkide bulunduk kanama.tekrar başladı
Ozgurbebek aaayazgc adet olabilir benim 40 gün kanama sürdü 10 gün sonra normal adet oldum 10 günde o sürdü
ilahiyatci_Mom aaayazgc belki adetiniz başlamıstır takip edin zaten adet oldugunu anlıyorsunuz kırk bitiminde bayanların geneli adet görüyor
Azsekerlikahve aaayazgc adettir o zmn. Benmde öyle olmuştu. Ve dikkat et hamile kalma olasılığın yükselmiş oldu
cizgigozlum 2 ay 10 günlük bebeğim hala daha lekelenmelerim oluyor arada.Doktor lekelenme şeklinde ara ara olduğu sürece 3 aya kadar normal dedi.Ama hamileliğim boyunca kan sulandırıcı kullandım ben o yüzden uzadı benimki
yavruhamsihafsacuk cizgigozlum ben kan sulundırıcı kullanmadım 2ay6günlüğüm hala keke halinde devam ediyor
Eta21 aaayazgc bi bak eğer devam ederse adet olmuşsun demektir. Benm normalde adetlerim çok çık sancılı belirtileri olur ama bu sefer hiç yoktu tuvalete gittim kn gördüm korktum hatta sonra baktm yabaş yavaş bacaklarım ağrımayanbaşladı kanamamda ertesi gğn artınca anladım ki adet olmuşum