Ayy hayırlı olsun 🥳 Hiiiiç korkma. Stres yapma. İnan hiç bişey sandığın kadar zor olmayacak. 🙂 Her şey belirli bir düzen içinde tıkır tıkır ilerleyecek. Benim çocuklarımın arası 18 ay. Birlikte büyüdüler. Bir çok ilki beraber yaşadılar. Kimseyi aramadan, birbirlerine arkadaş oldular. Hâlâ öyle… Sonrasında ben iyiki böyle araları az olmuş dedim. Bebek bakımı illa ki zor. Ama öyle üstesinden gelinmeyecek kadar değil. Önemli olan, o zora nasıl yaklaştığımız.. O yüzden kendini korkutma. Şimdi düşünüyorum, o dönemler sıcak sıcak içemediğim çayın kahvenin bile yeri ayrı bende ☕️ Her anımı gülümseyerek hatırlıyorum. Yaşattıkları mutluluk öylesine büyük ki, o ufak tefek zorluklar, hayatın bana yaptığı küçük cilveler gibi.. 😂 “Hiç şikayetlenme. Eee o kadar da olacak artık” deyişi sanki 😍🌸