Deletedmom9 canım propolis çok çok faydalı bir şey özellikle orijinali bal üretenlerde bulunur sadece ve çok pahalı orjinali biz babamın kanser tedavisinde kullanmıstık çok çok faydalı keşke orginalini bulabilen
Bu ürün çok tavsiye ediliyor benim bebeğim küçük ama bende bunu kullancam biraz büyüsün çok memnun kalanlar var çevrede kullananlarda bir de nette bi öğretmeni takip ediyorum 2 yazında bebeği hergğn sütüne bundan damlatıyor ve çok memnun
https://imgyukle.com/i/a4Jir6