Kızlar gündüz bebeğimi 3 kez uyutuyorum 1 saat ya da 1.5 saat uyuyor ama gece cok sık kalkıyor saat başı bazen yatırıyorum kendimde yatıyorum dalamadan yine uyanıyor yani dişten de olabilir belki ama gece uykusu sıfır hiç yok gündüz de zaten zorla sallayarak uyutuyorum da acaba cok mu uyutuyorum da gece bu kadar sık kalkıyor siz bebişlerini gündüz ne kadar uyutuyorsunuz acaba