Arkadaşlar Bebeğime katı gıda yedirirken sorun yasıyorum .Az önce kıymalı tarhana çorbası yediriyordum.Çorbayı içmedi en azından kıymalarından yesin istedim.Kıpkırmızı oldu yutkunamadı.ortalama 7 defa böyle bişi yaşadım.Hala elim ayağım titriyor.Sizlerde yasıyormusunuz?O an kalbim duracak gibi oluyor.Hemen müdahale ediyorum.Henüz dr götürmedim.Sizce götürmelimiyim?