Haziran98 Doğum yapalı 3 ay 12 gün geçti ve saçlarım çok fazla dökülüyor böyle giderse kel kalıcam sizlerde böyle oldumu nasıl bir çare buldunuz yada bu süreç geçici mi
Alim7189 Haziran98 valla ne yapars yapayım saç.dokulmem durmadı bende artık bıraktım kendi haline şuan 10ay 5gunluk yeni yeni azalmaya bsladi dokulmesi
Bngvrk Halalles diye bir şampuan var ondan kullanmaya başladım yoksa kel kalacaktım gün içerisinde her yer saç oluyordu 10 gün falan oldu kullanıyorum baya işe yaradı