Merhaba bebeğimi emzirirken süt ağzının kenarından akıyor süt var diye düşünüyorum. Ama sürekli ekmek istiyor çok huzursuz gazını alıyorum altı da temiz ama en fazla 15 dakika dalıyor sonra yine ağlıyor. Mama ile takviyede briqz sakinliyor napıcamı şaşırdım lütfen yardım edin 😥