morkalp üzme kendini alışacaksın bende kucağımda çok gittim acillere çok ağlıyor, durmuyor, uyumuyor diye. Tabi ki doktor görmeli siz annesisiniz en iyi siz bilirsiniz davranışlarını ama zaman gerekmiş ben bunu tecrübe ettim. Gaz mesela zamanla geçiyor ancak. Biogaiayi sorun doktorunuza önerirse eğer kolik sancılara bir nebze iyi gelen bir probiyotik damla. Geri kalan gaz ilaçlarının neredeyse hepsini kullandım hiç biri fayda sağlamadı bizde sonunda kesip oluruna bıraktık ve ben kabullendim