EgeMeva Ummuscetinkaya 13 aylık önler kel 😂 arkalarda da iki tel saç var 🥴 umudum yaza inşallah bağlanacak bir saci olur 😁
Ummuscetinkaya EgeMeva bizim önden bir tane uzun var sadece bir tel o kadar komik ki 😂😂😂 sizde modelli gibi önüne gelmiyor en azından öyle düşün 😂
Ummuscetinkaya Koalina ay ben bazen diyorum allah boşuna saç vermiyor verseydi şimdiye 10 defa bitlenirdik😂
Ummuscetinkaya minnakmommy yaaa bir denemek lazım bu konularda çok bilgim yok ama teşekkür ederim deneyeyim bakalım
bir_pasa_annesi Ummuscetinkaya hahaha hiç şaşırmadım benim oğlanda kel doğdu halakel hala kel 9 bucuk aylık 😂
AntikSokrates minnakmommy ay şimdiden ne gerek var böyle şeylere elbette anne karnındaki saçlar dökülecekte yeniside çıkıcak her ne kadar bitkisel olsada çok çok erken