Bebeğim 10 gün sonra 4 aylık olucak yaklaşık bir aydır gaz problemimiz yoktu ağlamıyordu yani gaz için kendi alttan çıkartıyordu kiiii 2-3 gün önce inanılma derecede ağladı yırttı kendini meğerse Gazı varmış sonra geceleri uyuyan bebek uyanmaya başladı bebeği böyle olan var mı