1limonatamoms Dusuk miktar param var hisse almak istiyorum hangisini tavsiye edersiniz bilgili olanlar yardımcı olur musunuz
Woody 1limonatamoms Hisse senesine bakmayın. Altın alın derim. Tutar da büyük değilmiş zaten Küçük tutara öğreneyim bu işi diyorsanız ayrı tabi
_ADA_ 1limonatamoms bin TL ile seçtiğiniz hisse yüzde on yapsa en fazla yüz TL kazanırsınız ki şu an için biraz zor. Bin TL ile bi kaç hisseden iki tane bile alamazsınız.