Elikkk 21 aylığız 3 gün önce bıraktık biz de memeyi, ilk gece yarım saat ağladı gündüzünde sıkıntısız uyudu; 2. Gece de ağladı baya , bugün 3. Gecemiz ve arkasını döndü yattı. Kendi kendine yatmaktan kastınız buysa yatıyor ama ben yanına uzanıyorum o uyuyana kadar