Merhaba güzel anneler 3 aylık bebeğim var 15 gündür tamamen mamaya döndük sütüm olmadığı için. Ama kol altımda ağrı var emzirmediğim için mi oluyor. Yaşayan varsa bu durumu benide bilgilendirebilir mi ne yapmalıyım? Süt varsa bile sağayım diyorum 1 2 damla geliyor bir daha yok.