Merhaba 2 aylık kızım var elleri sürekli burnunda. Oda da herhangi bir nem yapıcı birşey kullanmıyorum acaba burnu mu rahatsız oluyor anlamıyorum. Sizce ne yapabilirim? Burun damlası kullanıyorum ama günde bir damla veriyorum oda hergün vermiyorum görünür de birşey yok çnkü.. Fakat yatamıyor çocuğum burun kaşımaktan:(