Selcan1 i
Yenidoğanda oluyor 2.5 3. ayda geçiyor.
Ben her şeyi hazırlar altını öyle açardım birazda hızlı olmak lazım erkek bebekte belli oluyor pipisi kalkınca hemen çiş yapıyor.
Yüzüme gelmişti çişi birkaç defa 😂
Bir de aparatları var ama onlardan kullanmadım.