gktgbsracl ben de geçen ay sabah uykumda düşürmüştüm elimin arasından kaydı gitti ama şükür ki sert düşmedi çok az ağlayıp uyumuştu geri, şu an 17 aylık olmak üzere son zamanlarda 2-3 kere gözümüzün önünde düşüp ağzını kanattı ne kadar dikkat etsekte olabiliyor hiç yanından ayrılmıyorum tuvalette dahil ama ona rağmen yanındayken düşebiliyorlar😔 hatta bugün 14 aydan beri ilk defa sabah erken kalktı babasıyla oynuyordu bende biraz daha uyuyayım dedim yüzünün üstüne düşmüş ağzı kanıyordu öyle korkuyla uyandım ki dedim neyine uyku senin😩