Fyier123 belli ki yaran var benimle alakali derdin ne soylesene ? Ya gerçekten kalbiniz kötü kötü insansiniz insanlarin anneligine dil uzatacak kadar kul hakkina girecek kadar kötü insansiniz. Oglumun dudagi catlamis demişim. Surekli yaliyor ondan dolayi sen bu post altina nasil gelipte ilgilenmekle alakali yorum yapiyosun sinirden deliricem ya tuhafsiniz tuhaf gerçekten hic kalbiniz yok bence çok üzücü