Silbey 4 ay 20 g0nlük oğlum artık sütüm yetmiyor gibi kızlar bebeğim daha fazla emmek istiyor ama gelmediği için ağlıyor önerilerinz var mı nasıl artar sütüm
Anni Silbey yarm Paket yas maya biraz keci boynuzu pekmezi istedgn bir meyve suyu karstr ve ic yarm su bardagi kadar sonra bana dua ediceksin 😊 ve ısırgN otu ile isirgN otu tohumu kaynat ic sütünle kal
Sevnurr Silbey Naturpy nin milk tea adında bi çayı var canım brn onu içiyorum sanki fayda etti gibi. Bi de geçenlerde doktorum prolac damla önerdi onu da kullanmaya başladım ama daha yeni. Milk teayı bi dene derim. Bol sütlü geceleriniz olsn 🥰
Nurci Anni illaki ısırgan oyunda olması gerekiyor mu ben tohumunu aldım sadece onu içiyorum faydası olur mu
Kalbimm Silbey yarım.litre kaynayan suda 7 8 inciri 10 dk kaynat yine yarim litre kaynayan suda 2 3 havucu dilimle 20 dk kaynat sonra ikisini karıştır blendirdan çek ve iç sabah akşam farkı.goruceksin ama 21 gün uygulaniyomus sadece
Anni Silbey geliyor ben visne suyu ile tercih ediyorum hatta biraz icin kayniyor gibi oluyor ama gerckten cok faydali kesinlikle dene sonucta bebislerimiz icin zehir olsa iceriz ❤
Nese2558 Silbey bir fincandan çok içmeyin çocuğun kakasının rengi yeşile dönüyor bu demekki çocuk rahatsız oluyor ben o hataya düştüm siz düşmeyin az için
Selma42 Göğüslerin terbiye olmuş olabilir mi? Göğüslerin yumuşak olur süt yok gibi olur ama bebek emmeye başlayınca süt bezleri süt üretir. Akma tasma sorunu sona ermiş demektir.
Silbey Selma42 yok terbiye oldu zaten eskisi gibi değil ama artol gelmiyo bolca die oğlmda sinirlniyor çekiyo çekiyo gelmiyo sonra bırakıyor aç kalıyor ağlıyo
Prenses Selma42 bende 10 gündür Doğum yaptım ilk günler sütüm dolardı gögüslerim taş gibi olurdu sürekli akardı 2 gündür akıyor ama sert değil gögüslerim ama kızım emince doyuyor süt geliyor gögüsler terbiyemi olmuş oluyor??
Miniktavsan Silbey bende nefret ediyorum ama mucize gibi benim sütüm bitmek üzereydi canım günde 1 bardak içtim denemelisin harika
Anni Nurci bende sadecd tohum iciyorum arts var ama deneyen yaknm otunuda yapyrmus otu denemedim onda arts yapms