Selcan1 Bebekleriniz tırnaklarını ne zaman kestiniz 3 hastalıkken kestik. Kenarında batma gibi oldu dolama gibi 🥺 erken mi ki baya uzundu tırnağı. Yaşayan var mı uzun mu sürüyor geçmesi.
Eymeninannesi12 Selcan1 ben 2 ay kadar kesmedim keşke bu süreyi uzatsaydım şimdi tırnaklari sert geliyor 2 günde bir kesmek zorunda kaliyorum