Kızlar folik asit diye yanlışlıkla buscopan içtim ve emziriyorum bebeğim 7 buçuk aylık isin tuhafı daha önce de folik asit diye iciyormusum buscopani eşim ilac kutuma koymuş bugün kutu bitince fark ettim atarken bi baktım buscopan çok üzgünüm ya ne yapicam ben şimdi sütümü sağsam atsam mı?bi taraftan da diyorum daha önce de icmisim ne yapsam bilemedim offf aşırı moralim bozuldu başına böyle bişey gelen var mı? Ne yaptınız