Oykmmkrkn Bende öyle temizliyorum henüz 2 aylık birşey olur mu daha yeni temizlemeye başladım. Dolaptan çıkarıp yapıyorum hafif soğuk oluyor enjektörde beklemem lazım mı ısınması için şırınga nın içinde kafamda deli sorular 🤨🤔
didomidom Oykmmkrkn ben izotonik aldım eczaneden 100lük, 5likte enjektörlüm var 6ml kadar alıyo enjektör 3-3 iki burna sıkıyorum niye dolaba koydunuz ki dışarıda duruyo benim zaten çok uzun süre gitmiyor.
Hotic Oykmmkrkn dolaba koymana gerek yok ki. Bebek irrite olmasın oda ısısındayken yapsan daha iyi olur
ilkgozagrimm Oykmmkrkn bende küçükken kızımınkini temizliyordum bi zararı yok canım ama soguk yapma burnuna soguk degmesin dolaba koymana gerek yok serin bi odada muhafaza edebilirsin
Oykmmkrkn AyselSedarEslem eczaneden izotermik diğer adıyla fizyolojik serum alıyorsun birde şırınga yan döndürüp 5 CC çekiyorum ben yarı yarı burunlara sıkıyorum. Tabi ben yeniyim az az çekip aspiratör ile çekiyorum
Oykmmkrkn didomidom eczacı dedi dolaba konuluyor diye anlamadım bende soğuk soğuk ne bileyim korktum 1 hafta kullan at dedi
Elisaburcu52 Fizyolojik serumun soğuk olmadı lazım çünkü burundaki damarlara zarar verebiliyormus zamanla kanama yapabilir
Oykmmkrkn Piko78 soğuk olması korkuyuyorum ben az sıkıyorum 1 CC belkide 2 cc ve burun aspiratör çekiyorum
Elisaburcu52 Bende öyle kullandım cnm bizim bi arkadas sıcak kullanmıstı doktor ona öyle dedi soğuk kullanın diye
Mom9 Oykmmkrkn dışarıda tutun serumu. 16aydır öyle kullanıyorum eczacıda doktorda o şekilde bişey söylemedi