Bebeğim daha 3,5 aylık ve çok çığırtkan bir bebek uykusu geldiğinde özellikle deliler gibi çığlık atar sallanmadan da uyumaz😩 bu bebekle dışarı çıkmaya bile korkarken yurt dışına aktarmalı yolculuk yapmamız gerekecek. Bebeğiyle daha önce bu deneyimi yaşayan var mı? çok ağlıyor mu kulak tıkanıklığında? çok korkmam gerekli mi zira şu an ödüm patlıyor kendini yırtacak diye. önerileriniz varsa paylaşın lütfenn☺️☺️