Kızlarda merhaba kızım sadece meme aliyodu bir hafta önceye kadar. Bir hafta önce Bebelac Gold 1 aldık kullandık hiç bir sıkıntı olmadı tadını sevdi gaz kabızlık kusma hiç bişi yoktu. 6. Ayına girdi ve biz dün akşam 7 den sonra 2 numara kullandık kızım kustu daha sonra. Denk geldi dedik herhalde. Bu sabahta verdim içtikten sonra yine kustu 🤷 neden acaba . Bebelac Gold 1 hiç sıkıntı yoktu 2 numara neden kusma yaptı