Doktora götürun bende yalancı kabızlıkta olabilir biz 2 buçuk ay yalancı kabizlikla mücadele ettik 1 hafta yapmazdı kakasını yapınca da yumuşak kıvamda yapardı ve bu yalancı kabizlik oluyor anne sütü alan bebeklerde 10 gün yapmaması normal ve bunu ilacı yok maalesef fitili vardı o da bağımlılık yaptığı için piyasadan kaldırıldı lavman var onuda doktorlar çok zor durumda kalmadıkça önermiyor bağırsak tembelliği yapabiliyor bence doktorunuzla görüşün o ne derse onu uygulayın derim ben naçizane fikrim