abilgili Merhabalar, Evde fotoğraf basan ve memnun kaldığı, önerebileceği bir ürün olan var mıdır? Birkaç yerde Canon Selphy CP1300‘e dair iyi yorumlar okudum, bilen, deneyimleyen var mıdır?
SeverusSnape abilgili 3 senedir Hp Sprocket kullanıyorum. Fotoğraf kalitesi ideal, süper bir kalite beklemeyin derim ama gayet güzel idare ediyor senelerdir. Yalnız kağıtları pahalılaştı, zink kağıt kullanılıyor.
abilgili gamzeligamze öyle mi? Fotoğraf kalitesi, fotoğraf boyutu nasıl? Soluk çıkma ya da makinede ısınma vb problemler oluyor mu?