Kız Bebegim 2 ay 1 haftalık
Uykuya dalma konusunda sıkıntı yaşıyoruz devamlı sıçrayarak uyanıyoruz bir türlü uyumuyor
Kaka yaparken ve gaz sıkıntısından dolayı çok zorlanıyoruz
Bu durumu yaşayanlar varsa bana yardımcı olabilir mi geçici bir durum mu ne zaman geçer