Larisya Bebeğim 3 ay 2 günlük. Hep mızmız bir bebek maalesef en fazl 20 dakika Güler oynar sonrası hep ağlamalı, uyumak istemeli, uyumamalı. Gün böyle bitiyor. Ne zaman ağlamaları azalır ?
dln97 Larisya 4 aylık bebeğim var 3. Ayından beri böyle asla yerde yatakta durmuyor sürekli al beni kucağında gezdir istiyor evin içinde günde 50 defa geziyoruz ne kolum kalıyor ne sırtım. Sadece uykudan uyanırsa mutlu oluyor ama gündüz uykusuda sıfır denecek kadar az zaten ne zaman geçer bilmem ama bir an önce geçsin
Gorkemkc Larisya muhtamelen 1 yaşı bulucaktır bende böyle yanımda yatsın sarılarak uyusun falan istiyorum şuan 4 aylık mızmız bi bebek değil ama yerinde durmuyor tv izliyor müzik dinliyoruz evde geziyoruz yerlerde sürükleniyoruz ama oyundan anlamıyor tabi
demirboy Larisya oğlum 1 yaşında artık saha rahat eskisi gibi kucak istemiyor kendi kendine oyalanabiliyor.Turunup yürümeye başlayınca başlarda yine düşmesin diye zor oluyor ama alışınca rahat oluyor şimdi gayet rahat🥰 ama sanırım 2 yaşa yaklaşınca yine stres başlıyor 2 yaş sendromu rahatlamak tahmini 3 yaşı bulacak 😄
Seda34 Larisya 3 ay 16 günlüğüz bizimde aynı bu şekilde gün boyu memede 10 dk kestirir uyumaz.. Gece 1 gibi falan uyur çok şükür ki gece sadece emmek içim uyanıyor 8 gibi tamamen kalkıyor gülüyor 10 15 dk sonra başlıyor tüm gün huysuzluk sürekli kucakta durmak istemesi kucaktada aglaması kaç tane gaz ilacı kullandım hala gazdanmı yapıyor anlamadım elide sürekli agzında yumrugunu tamamen sokuyor aglıyor diş kaşıntısımı başladı acaba diye düşünmeye başladım kollarımda sırtımda dermanım kalmadı artık 😒