Mervemelihaslan merhabalar, öncelikle bebeğiniz için tebrik ederim sağlıkla büyüsün ☺️🙏🏻
başkalarının ne dediğine lütfen kulak asmayın, oğlum 4,5 aylık ve benim sütüm çok az geldi günde 30 cc ancak verebildim o da ilk iki ay sonra sütüm tamamen bitti ve mamayla büyüyoruz. Ben de çok üzüldüm etrafa çok taktım kafamı ama yoksa yoktur kendinizi yıpratmayın.
ama sizin için daha çoookk erken. Eds diye bir yöntem var, hastaneden temin edebileceğiniz incecik bir sondanın bir ucunu mamaya bir ucunu da bebeğe veriyorsunuz hem emzirip hem karnını duyurabiliyorsunuz. Böylece hem emme refleksi olduğu için sütünüz gelmeye başlayacak hem de bebeğiniz emmeyi unutmadan karnını doyuracak. Sütünüz gelince sondayı atar direkt anne sütüyle beslersiniz ☺️🙏🏻