kuzum bnm bebeğim birqz erkm doğdu sarılık oldu dolayısıyla ilk günler sadece emzirerek geçirmeye çalıştım ama (annemler eski kadınlardandır) baktı ki bizim 30.günümzde hala sarılk vardı şekerli su içirdi bebeğime günde 2-3 çay kaşığı kadr.(1 çay bard. suya 2 çay kaşığı şeker koymuştu annem)yaklaşık 3-4 günde düzelmişti bebeğim.Gaz sancısı için ise gaz damlası yerine kimyon çayı içirmiştik.ben baktım ki gaz damlasının içeriği çok ağır işte kimyon nane o bu şu birsürü bitkinin yağ karışımı vardı.Sadece kimyonu kaynatıp içirmek daha sağlıklı geldi bna.O da bir çay bardağı kdr kaynar suya 1,5 çay kaşıpı kimyon,bi iki dk fokurdasın sonra kapat altını 5 dk kdr dinlendir içir,hatta içerisine şekerde ekleyebilrsn belki bu şekilde şekerli suya da ihtiyacın kalmaz ikisini bir kullanmış olırsn hem gaz içn hem sarılk içn