urasinannesi34 oğlum aynı şekilde aylarca kustu. Allah yardımcınız olsun… Kilo alımı durunca doktor mecbur ilaç yazdı. Gaviscon ve motillum. Gaviscon 3 ay kullandık günde iki kere yemeklerine kattım. Motillum sadece iki hafta kullanıp bıraktık. 9 aylilti basladigimizda, 1 yaşına geldiğinde ilaç bitti kusma da bitti. Şuan 16 aylık ama hala arada bir balgamı olsa ya da yemek esnasında gaz çıkarma ihtiyacı duysa yediğini kusar. Tabi bu çok fazla olmaz buna da şükür. Günde 3 kere kusuyordu her gün ağlıyordum… Kusan bebek çok zor Allah yardımcınız olsun..benim tek hatam kusuyor diye blendera baslaidm üstelik önceden çatalla eziyordum katı yiyebiliyordu. Kusmasın diye sistemi değiştirdim pişman oldum. Blendera alıştı daha yeni yeni çözüyoruz sorunu. Şimdiki aklım olsa zaten kusuyor asla blender yapmazdim…