Dokuz aylık bebeğim hiç kilo almamıs bir ayda bir gram bile almaz mi insan halbuki ekgida yiyor habire emiyor. Sadece boyu 1 cm uzamış 8800 kilo 70 cm olmuş sizce az değil mi? Doktor normal diyor ama hep böyle almazsa yaşında bile 8800 kilo mu olacak? Çok hareketli acaba ondan mi?