Elifaydn çok sağolun 🙏🙏ben dün bilinçsizce bebeğimin mamasını içine biraz bal kattım tutsun diye bebeğim mamayı yedi ve maalesef ki alerjik gıdaların başında geliyormuş bal tabi hemen kızımı acile gütürdüm oradaki doktor sağolsun ilk müdahaleyi yaptı ve bir doktor önerdi o da Adana bize daha yakın ona götüreyim olmasa size yazarım numara için 🙏çok çok sağolun 🙏🥰