Hafizenur Merhaba kızlar Gaziemire yeni taşınıyorum 1 yaşında oğlum var aile hekiminden ve ebeden memnun olan var mı ona göre tercih yapcaz tavsiyeleriniz kimler
Edali87 Hafizenur ben varim😅 13 nolu saglik ocağı ben arastirmistim oraya kaydoldum hamileyken hemen ebelerimiz cok bilinçli oneririm dr sait hoca iyidir