Perii21 edaya baktım internetten ona benzer wee baby var onu alıcak bi inaşşalh bakalım ama korkuyorum biliyor musun. Benim kızım gögüsümü çok zor tuttu bir Sürü doktora gittim onun için çok korkuyorum ya gögüsümü bırakırsa diye çünkü dün bi kaç kez vermeye çalıştım zar zor sanki bugün biraz tutmakta zorlandı gibi geldi bana acaba diyorum vermesem mi emzik ya bırakırsa korkusu çok var