Herkese merhaba. 1 yaş 9 günlük ikiz kızlarım var. Bir tanesi günün büyük bir bölümünü ağlayarak geçiriyor. Mutfağa geçecek olsam ağlıyor, altını değişecek olsam yine öyle. Hiç böyle bir bebek değildi. 1 aydan fazladır böyle. Bu arada bir tane bile dişi çıkmadı, eli sürekli ağzında. Doktora da gittik bir sağlık sorunu yok. Sürekli kucakta olmak istiyor. Bazen ona rağmen bağırıp ağlıyor. Öğlene kadar canlı derslerim var , teneffüslerim ve sonrasında tüm günüm yerde onunla oynayarak oturarak geçiyor. Ama evde sürekli ağlama sesi ve çok yıprandım :( bu duruma bir önerisi olan var mı? Dişten midir ya da başka kaygıları mı var acaba? Kızım için ne yapabilirim ?
Bu arada gece uykusu , öğlen uykuları sorunsuz. Biraz da iştahsızlık yaşıyoruz bu dönem.