Merhaba öncelikle umarım keyifli bir dönem bizi bekliyordur öncelikle benim bebegım 7500kilo boyu 70cm sukur saglıklı bir bebek ama kilosı sanki bana az gibi geliyor geceleri uyanmıyır sabaha kadr uyuyor anne sütü ile besleniyor ek gıdaya da ıkı hafta once basladık sukur ıstahı guzel yıyor gece kaldırıp mama mı versem yoksa kılosu normal mı ek gıda ıcın besleyıcı neler yapabılırız sız de dueumlar nasıl şimdiden hepınıze kolay gelsin bebişlerimize şifa olsun