Gorkemkc Dstan lastik izi çıkmaya başladığında bantladoğımda karından sıktığında birde bezlerken karın kısmına cırt cırt getiriyoruzda yan kısımları kavuşmadığında
AleynaNur228 Karnında bezin cırtcırtlarının izi çıktığın da ve bir de bacaklarına lastikleri oturup iz yaptığında anlıyorum ben değiştiriyorum o zaman siz de öyle yapabilirsiniz 🙏🥰