Bseeyee Kızlar merhaba Bebeğim dün aksamdan beri emdiği sütü kusuyor ve dün sürekli uyudu gece de 2 kez kalkıp emdi az az kusmaya başladı dün Arveles hap içmiştim acaba sütüm den yan etki mi yaptı neden böyle oldu ateşi yok
Nidaabaserr Bseeyee canım emziren anneler arveles içemez. Süte geçer direk büyük ihtimal ondan dolayı kusuyor 😏
nursocum Bseeyee canım yeni doğanlarda kusma normal kabul ediliyor. Mideleri küçük ve doymayı bilmedikleri için ya fazla emiyordur yada reflüsü vardır. emzirdikten sonra hemen yatırma biraz dik tut gazını çıkar bide reflü yatakları var onlardan alırsan daha iyi gelebilir
Bseeyee nursocum valla bilmiyorum dünden beri gece 2 saate uyuyor uyanıyor emmek istiyor Azcik emiyor kusuyor ne yapacağımı bilemedim korkteuk baya ateşi olmadığına sevindim ama birde arveles geçer mi sütten yanı etkilemiş olabilir mi midesini
nursocum Bseeyee en az 2 saat beklemeliydiniz mutlaka ondandır. Ağrı kesici olarak emziren annelere parol önermişti doktorum
Bseeyee Nidaabaserr peki nasıl geçecek bir bilginiz var mi eşim sürekli benle tartışıyor üşüttün bu çocuğu nasıl dikkatsizsin ben bi kaç gün önce geldim kayınvalidemden o daha iyi bakıyordu yardımcı oluyordu diyor bende bundan kusuyor olabilir falan dedim hala kavga ediyor ben nasıl geçireceğim oğlumun kusmasını ?
Nidaabaserr Bseeyee bilgim tok malesef ama ağrı kesici olarak sadece parol içilebiliyor. İnternetten bakıp ona göre içebilirsiniz
nursocum Bseeyee biraz ağır bi ilaç ben dişim için antibiyotik kullanınca doktor 2 saat bekle sonra emzir demişti öyle yapıyordum bi sorun olmuyordur bence 2 saatte etkisi geçer ama siz yine de doktora sorabilirsiniz tane emin olmak için. Bugünde oldu mu kusması?
nursocum Bseeyee sen nane limon iç sütüne geçer midesine iyi gelir belki daha küçük bişey veremezsin ki ona 🤷🏼♀️
nursocum Bseeyee Bu kadar üzülme daha neler neler olucak 🙂 inşallah olmaz da daha çok minik bol bol emsin dik tut bir süre midesine de baskı yapma 😘😘