Gorkemkc Oznur2611 elektrikli şans işi gerçekten alacaksan çok araştırarak al ben aldım hiç memnun kalmadım lansinoh manuel aldım çok memnun kaldım biberonuda hem boğulma engelleyici hemde meme reddi engelleyici bende satıyorum başkasıda yatarlansın diye tavsiye ederim mamajoo öneriliyor genelde elektrikli ben baby plus aldım hiç memnnun kalmadım
Mrv33 Alcaksan Avent al çok memnu. Kaldım araştrdğma göre en iyisi suan . Diğer çocuk ta kullanma ihtimalim olur diye satmıyorum.
linguist92 Oznur2611 Merhaba lansinoh elektrikli göğüs pompam satılıktır. 9 kasımda aldım satın alan arkadaşa whatsapp üzerinden e faturayı göndereceğim. E bebekten aldım, sütüm kesildiği için kullanmıyorum. Kargo dahil 260 tl. Biberon başlığını hiç kullanmadım yedek valf ve 15 adet süt saklama poşeti vereceğim [url=https://hizliresim.com/jXuA5N][img]https://i.hizliresim.com/jXuA5N.jpg[/img][/url]
linguist92 1 ay önce kesildi zaten günde 2 kere anca kullanıyordum, azalmaya başladığını farkedince bunu almıştım artabilir diye