huzunkovankusu toz maya ile kesin tutuyor aslında,bizimkinde 1, 5 litreyi mayalqr yazıyor üstünde, sütü kaynattıktan sonra soğutuyor msunuz serçe parmakla kontrol edin ısısını 7,10 saniye tutabilecek kadar sonra mayayı bir kaseye alıp üstüne ılık süt ekleyip karıştırın sütünüze ilave din güzel sarın, havluyla falan kapağını kapatıp(ben ufak tencerede yapıyorum) 8 saatbsıcak kalacağı bir yere koyun, petek yanı ya da fırın içi gibi ve bekleyin, 8 saat sonunda açın ve üstüne kağıt havlu koyup dolaba kapak açık koyun, 1 gün sonra hazır😊