Prensesannesi38 1 yaşından sonra yaptıran var mı aşıları bexsero ve nimenrix kaçıncı aylarda yapıldı ?
[silindi] Prensesannesi38 menectra 2 doz oldu 11 ve 13.ayda bexero yeni olacak 15 17 rapel doz da 1 sene sonra
Mom9 QueenMom__ maalesef gerekiyor imkanınız varsa yaptırın hepsini. Normalde nimenrix yeterli iken çok fazla göç alımı yüüznden diğer tip menenjitte çok görülüyormuş artık
Alinduru Prensesannesi38 12 ay bitimi nimenrix yapıldı 8 diş geliyor doktor çok yormayalım dedi 13 ay birimi bexero yapılacak