BalarisiYusra bekliceksin canim persembe aksami dedigim gibi benim kizim rahatsizlaninca kendi doktorumuzda nobetciymis goturduk arabada gece idrar yapmasini bekledik cuma gunu arkadasim oglunu goturdu rutin kontrolu icin oda emzirme odasinda beklemis 2 saat kadar idrar yapmasi icin olmadi eve gelip evde alti acik kalip o sekilde idrar yapmasini bekletiyorlar doktorumuz yarim saat icinde getirmeniz gerekiyor tahlili dedi bize hemsirede biz 1 saate kadar kabul ediyoruz dedi yani illa orda beklemene de gerek yok eve torba veriyorlar yedek 2-3 tane hastaneden o torbayi goturuyorsun hastaneye illa az da olsa yapicak cunku ama basinda durman gerekiyor hatta kiz bebeklerin daha zor benim kizimin cok az 5-6 damla kadar birsey geldi idrar torbasina hemsire bu yeter bizim icin dedi cok sukur bizimkinin sebebi gaz sancisi ve atak haftasi oldugu cikti idrarla alakali bir sorunumuz cikmadi cok sukur