Mery1920 Kızlar merhaba bebeğim 35 günlük altını degistirdigimde vajinasinda beyaz akıntı görüyorum bazen sizce normal mı. Bu durumu yasayan var mı bilgilendirirseniz çok sevinirim.
Sinemes Mery1920 Benim kızımda doğduğu ilk gün gelmişti akıntı, hemşire normal olduğunu, herhangi bir müdahalede bulunmamam gerektiğini (tutup çekme şeklinde) ve kendiliğinden akıp biteceğini söylemişti. Ertesi gün de artık gelmemişti diye hatırlıyorum.
MerveTugramm Mery1920 benim kızım yok. Ama geçenlerde bir doktor yazısında okumuştum. Bebekler annelerinden aldıkları hormonlar neticesinde doğduklarından bir süre sonraya kadar akıntı gelebilirmis. Önemli olan seffat beyaz va kokusuz olmasymis. Eğer sarı renkli veya farklı bir yapidaysa ve kötü koku da varsa enfeksiyon belirtisiymis canm. İnsallh yardmci olabilmsmdr
esmirna16 MerveTugramm Evet ben de aynı şekilde doktorumdan bilgi almıştım. Şeffaf bir akıntı bizden de gelmisti. Bir ya da maksimum 2 defa oldu ilk haftalarda
Mery1920 MerveTugramm hmm teşekkür ederim evet kokusuz ve açık beyaz renkte. 2 3 kere olunca endişelendim geçen idrar vermek için hemşire sonda takmıştı kızıma acaba ondan mı dedim 1 hafta geçti ama üstünden şimdi afedersiniz altını değiştirirken görünce buraya yazmak istedim
MerveTugramm esmirna16 aynen canım bu gayet normalmiş. Benim kızım yok ama doktorun bu yazısı ilgimi çekti okumuştum. Buraya yazmak nasipmis :)
MerveTugramm Mery1920 anladm canm. Bence onunla ilgisi yoktur. Hormonal kaynaklı olmuştur. Ama yine de aylık kontrolünde sormayı ihmal etme doktoruna :)
Hirab Mery1920 normal cnm yeni doğduğu için içindeki pislikleri oyle atiyo bizede demişlerdi ınternetten de araştırdim ben normal yani
Busesen Benim kızımda ara ara oluyo hemsireye sorduğumda oda bı kız akıntı olması çok normal endişelenmeyin demişti🤗
Prensesannesii34_ Mery1920 kızımda da oldu ama 35.gün yoktu herhalde . Altını değişirken ıslak mendille üstten bi sildik o kadar . Doktor normal demişti ,sonra geçti ama öyle uzun süre olmadı