aysgog bağırsaklarında kıvrımlar oluşmaya başladığı için sancilanabilir bu yüzden kaka ve gaz sorunu meydana gelebilir. Doktorum böyle demişti.15 gün çekti bebeğim bu süreci .Anne sütü alıyorsa kakası sarı renkte ve cıvık olur.ama içinizi rahatlatmak adına Siz en kısa zamanda yinede doktora gidin … Önemli birşeyi yokttur inşallah