Kızlar bir kaç gündür oğlum (22 aylık) rüyasında sabaha karşı ağlıyor. Öyle bir kaç dakika olup geçmiyor baya uzun sürüyor. Yanına yatıyorum okuyorum rahatlatıcı etkisi olan süreleri açıp telefonu koyuyorum yanına ama devam ediyor.. Kıyamıyorum uykuda bile olsa birseyimi varki diye düşünüyorum.. Varmi böyle başından geçen bi nedeni varmi acaba?