Merhabalar 9 ocakta tam 2 ay olduk ama doktora gece beslenmesini sormayı unuttm normalde 2-3 saatte bir besliyrdm sarılıktn dolayı ama sarılığımız geçmiş çok şükür artik uyku düzeni açısından nasıl beslemeliyim sizler nasıl besliyorsunuz bebeklerinizi..