Bal_bebek Kızlar merhaba 👋 Merkez Hastanesindeki 2 çocuk doktorunu da denedim hiç beğenmedim. Muayeneye igili alakalı gerçekten anlayan iyi bir doktor tavsiyesi istiyorum.
anneyimben_ Bal_bebek medcity Bülent bey 👍👍👍 Cok çok çok çok çok çok tavsiye ederim. Biraz terstir ama oda çocuklarımıza yanlış şeyler yaptığımız için. Hemen ilaç antibiyotik öksürük şurubu felan vermez ilaçsız tedavi eder. Çok iyi bı doktor canım muayene parası biraz pahalı ama 😏
Bal_bebek anneyimben_ Eşimin özel sağlık sigortası var orada geçer mi aceba 😁yorumunuz İçin teşekkür ederim
anneyimben_ Bal_bebek evet geçiyor. Gitmeden önce arar ogrenirsiniz sadece 15 lira aliyolar 200 liralık muayeneye yani yilbasindan önce 15 liraydı şuan ne kadar bilmiyorum.