[silindi] Merhaba, dün doğum yaptım sezeryan.şuan hastanedeyim,bebeğim meme ucum olmadığı için ememiyor.mecbur şırıng ile mama veriyoruz.meme ucu çıkması için bana öneri verebilecek arkadaşlar varmı?
Gunsenin [silindi] baş ve işaret parmağınızla göğüs ucunu tutup dairesel bir şekilde oynarsanız meme ucunun büyüdüğünü farkederainiz benimde göğüs ucuö yoktu bu şekilde tutturmuştu ebemiz
Evrim5 [silindi] benimde öyleydi emzirmeye çalışmaktan vazgeçmedim denedim bebeğim emmeye çalıştıkça meme ucum kendiliğinden çıkmıştı. Eğer hiç olmuyorsa Lansinoh marka meme ucu çıkarıcılar var onu deneyin
MetehanZ [silindi] ben silikon göğüs ucu kullanmıştım ilk bir hafta sonra göğüs ucum tamamen çıktı silikon ucu da bıraktım
Denosko20 [silindi] valla benmde sifirdi sifir resmen aglyrdm nasil emzrcm diye dogumdan once su an 16 gunlk oldu kizim cok skur eme eme cikrdi birazck gogus pompasi ise yaryr bence biz onla yapmya calstk hep sonrasında bir iki haftda ckyr bebek eme eme pompayi deneyeblrsn
[silindi] Evrim5 kreme bakıcam internetten yarın.vazgeçmeye niyetim yok.çok teşekkür ederim sizlere.uğraşmaya devam o zaman.
PPrensannesiiii Sağma makinesini masaj ayarında 5 10 dakika çalıltırarak göğsünüzü sağın meme ucu çıkar çıkınca bebeği emzirin hemen. Öyle öyle çıkar
Evrim5 [silindi] krem değil dediğim buna bakabilirsiniz https://www.civilim.com/lansinoh-gogus-ucu-cikarici?gclid=CjwKCAiAxeX_BRASEiwAc1QdkV6eBJy64IvgYJBsG66azJqrc2ju2SdSxCLPY0uVwDOgLweZJyfPyBoCIC4QAvD_BwE
Eslemsura mine-s senem9 MetehanZ ya ben hala da kullanıyorum geçen 3 gün boyunca hiç kullanmadık ağlamıyordu normal.emiyirdu ama şimdi almıyor silikon ucu olmadan ne yapmalıyım.sizce bebek oldu 2 aylık nasıl.birakcam
mine-s Eslemsura ben dört aylık olup yeni bırakanı okumuştum, biz de iki ay kadar kullandık, bir ara sadece geceleri kullandık, yavaş yavaş sen de acele etme
MetehanZ Eslemsura canım yavaş yavaş bırak ben mesela şöyle bırakmıştım önce silikon uçla emzirmeye başlıyordum bebek iyice emmeye başlayınca hemen çıkartıyordum normal göğsümü emmeye başlıyordu derken derken tamamen alışınca bıraktık sen de birden bırakma aşamalı aşamalı bıraktırmaya çalış acele etme
Azra6167 [silindi] benim hiçbirşey işe yaramamıştı şırınga ile ucunu çekerek çıkarmıştım canım acılı bi yöntem olmazsa en son onu dene en etkili olanı çünkü
Annecebebek7 [silindi] bnde sizin durumunuzdaydım hemen bi sağma makinesi alıp göğsününzü sağın göğüs ucu cıkıbca hemen emzirin kendiliğinden oluşuyo fe bebebiğinizi 2saatte bi mutlaka doyurun sarılık olmadın ben 1ay boyunca sarılık çektim bilenedim:( sağlıkla büyütün
nisaballinannesi [silindi] sağma pompası ile sağ ki süt gelsin hemen her fırsatta sağ birde eczaneden göğüs pompası al o hemen çıkarıyo ucu
nisaballinannesi [silindi] her emzirmeden önce göğüs pompası ile çıkar küçük bişi zaten ben 1-2 hafta kullandım sonra kendiliğinden çıkıyo eczanede 20 tl filan
Esliminannesi Şırınganın ucunu kes tıkaçı ters tak göğüs ucunu Çek yavrum . İnstagram emzirmeannesi sayfasından bak 💋
Asel8 [silindi] avet niplette göğüs ucu çıkarıcısı kesinlikle işe yarıyor ben ilk kızımı emziremedim ikin yavrumun bunun sayesinde emzirdim taktım 5 dk bekledim çıkınca ucu bebek kaptı hemen emdikcede çıktı bide benim içe dönüktü göğüs uçlarım daha sıkıntılıyız yani
Bilge12 [silindi] benimde göğü ucum yok ama bu sorun değil emzirmek için çünkü bebeğimiz göğüs uçunuz değil kahverengi bölümü emecek zaten göğüs ucunu emzirmek yanlış emzirme biçimidir doğru emzirirseniz göğüs ucunuzhn çıkmasına gerek bile yok